opis nacji

tryby bitew

rodzaje bitew

tworcy gry

Bitwa zręcznościowa - Jest to standardowy tryb walki dla większości graczy. Zastosowane sterowanie niczym nie odbiega od gier zręcznościowych, na próżno szukać odwróconych osi Y i X. Amunicja jest nieskończona należy tylko poczekać na "przeładowanie" bądź bardziej realistycznie udać się na lotnisko w celu uzupełnienia amunicji oraz paliwa. Model lotu jest przyjemny dla nowego gracza trudno wpaść w niekontrolowany korkociąg, a jeżeli już nam się to uda wyjście z niego nie jest wielkim problemem. HUD gracza jest naszpikowany różnego rodzaju wspomagaczami np. znacznik ostrzeliwania samolotu z wyprzedzeniem, okrąg trafienia bomb oraz wspomaganie steru dzięki któremu nie musimy na bieżąco korygować toru lotu. Ponadto mamy możliwość wyjrzenia z kokpitu i rozglądania się z perspektywy 3 osoby co jest dużym ułatwienie w wypatrywaniu przeciwnika.

Bitwa Symulacyjna - jak nazwa wskazuje jest to bitwa w której ustawienia automatycznie przełączają się w tryb symulatora. Drążek zachowuje się jak w prawdziwym samolocie, czyli następuje zmiana osi Y i X np. żeby poderwać samolot musimy pociągnąć ster w dół. Komputer nie koryguje za nas toru lotu, musimy sami na bieżąco korygować pozycje samolotu za pomocą drążka i pedałów. Wszelakie pomoce z trybu zręcznościowego znikają, może tryb symulatora to za dużo powiedziane ale jednak model lotu jak i sterowanie bardziej przypominają prawdziwy samolot. Również użycie kamery zostaje ograniczone do minimum, nie mamy dostępu do zewnętrznej kamery możemy jedynie obracać głowę w naszej kabinie.

Bitwa realistyczna - to połączenie poprzednich dwóch trybów, sterowanie zostało zapożyczone z trybu zręcznościowego, w moim odczuciu model lotu jest zbliżony trybowi realistycznemu. Najważniejszą różnicą jest to że waliki odbywają się nacja na nację, nie tak jak w poprzednich trybach. Wszystkie wspomagacze z trybu zręcznościowego zostały usunięte i podobnie jak w trybie realistycznym, jedyną opcją "przeładowania" broni jest nasze lotnisko.